lauantaina, marraskuuta 24, 2007

... Varovasti Moi!
Minä (!) täällä pitkästä aikaa!

Viimeksi helmikuussa kirjoitin ja sen jälkeen olen kerennyt moneen kertaan unohtamaan salasanankin ja kaikki=) Eksyyköhän tänne vielä ketään?? Bloggeri meni uusiutumaankin..

Olen aika-ajoin käynyt esimerkiksi näin yövuorossa ollessani läpi neuleblogeja ja ihaillut muiden luomuksia, aikaansaamisia, ahkeruutta, tarmoa...

Ehei, en mikäkään koko vuotta täysin tekemättä mitään käsitöitä ole ollut, askarrellut olen, vähän jopa ommellut... mutta hyvin hyvin pieneksi on mm. neulesato jäänyt esimerkiksi viime vuoteen verrattuna. Mutta minulla onkin ollut niin paljon kaikkea muuta elämässäni, mihin keskittyä...

Uskollisimmille lukijoilleni (jotka siis olette nyt saapuneet Pieneen Niperrykseen huomatessanne päivityksen) haluan kertoa, että minä voin hyvin. Olen onnellinen ja täynnä iloa ja rakkautta.

Vuoden aikana on tapahtunut paljon... avioero, muutto, avoliitto, kihlautuminen, uuden arjen luomista vuoroin suur-uusioperheellisenä ja vuoroin arkea ilman lapsia, kahden aikuisen kesken. Hyvältä tuntuu!!!

Mutta mutta... Katsokaa, mitä Mermaid soi minulle (10.8.2007 postauksessaan)



Mä olen tästä niin otettu!! Kiitos. Itse ajattelin, että haluan antaa tämän Nice Matters Award-tunnustuksen Vilmalle, Jatalle ja Vikelle (linkitin tarkoituksella Viken askartelublogiin, koska olen viime aikoina saanut ihastella päivityksiä lähinnä sillä rintamalla). Kaikille edellä mainituille samasta syystä oikeastaan... Heidän kättensä työ miellyttävät minun silmääni ja he osaavat esittää luomuksensa blogeissaan siten, että ne tulevat kauniina esiin!!
Terkkuja kaikille lukijoilleni=)

28 Comments:

Blogger Mari said...

No hei!
Kiva kun tulit takasin :)
-mari marin näpräysblogista-

24/11/07 08:21  
Blogger muoriska said...

Niin se elämä välissä heittelee.. :)
tervetuloa takaisin..ja tekemisen riemua.

24/11/07 08:46  
Blogger uhoava gnu said...

Teretulemast minunkin puolestani!
Kaikenlaista on siis tapahtunut. Hyvä kun olet onnellinen :)

24/11/07 09:23  
Blogger Jonna said...

Hienoa että kaikki on hyvin ja tervetuloa takaisin!!! :))

24/11/07 09:44  
Anonymous Anonyymi said...

Mukavaa kuulla sinusta :)

24/11/07 10:06  
Blogger neja said...

Kiva kuulla sinusta pitkästä aikaa:) Pieni (ja vähän suurempikin) blogitauko on aina välillä paikallaan, kun elämässä tapahtuu niin hurjasti kaikkee muutakin!

24/11/07 10:28  
Blogger Kangaskasa said...

Olipa ihana löytää päivityksesi ja lukea kuulumisiasi. Ihanaa että olet onnellinen! Kaikkea hyvää sinulle tulevaisuuteenkin!

Olen täällä blogissasi käynyt välillä ihailemassa töitäsi, ja miettinyt mitähän sinulle kuuluu.

24/11/07 10:51  
Blogger AnneM said...

no sullehan on sattunut ja tapahtunut ;) Hyvä kuitenkin että olet onnellinen nyt!

24/11/07 11:16  
Anonymous Anonyymi said...

Vai sellaista ;-) Onnea "uuteen" elämään!

Marsvin

24/11/07 12:00  
Anonymous Anonyymi said...

Ihana kuulla sinusta jäljeen.

24/11/07 12:08  
Blogger Vilma said...

Kiva lukea sun kuulumisia pitkästä aikaa, tervetuloa takaisin! Onpa kyllä mahtunut paljon myllerrystä yhden vuoden sisään, onneksi kaikki taitaa nyt olla parhain päin.

Suurkiitos kauniista tunnustuksesta, arvostan sitä todella. <3

24/11/07 12:20  
Blogger Jatta said...

Kiitos tunnustuksesta ja tervetuloa takaisin! Mukavaa että palasit, aina ei ole aikaa ja tarmoa harrastaa mutta jos nyt taas innostuisit kun huomaat että täällä me vielä ollaan :) Voimia ja onnea uuteen elämään!!

24/11/07 12:20  
Blogger Tarja said...

Tervetuloa takaisin Eusu! Isoja muutoksia olet käynyt läpi - ihana kuulla, että elämä on nyt mallillaan.

24/11/07 12:36  
Blogger emilia said...

oli kiva huomata blogisi päivittyneen ja asioiden olevan hyvin. mukavaa joulunodotusta!

24/11/07 13:22  
Anonymous Anonyymi said...

Mukava kuulla sinusta pitkästä aikaa :)

24/11/07 13:52  
Anonymous Anonyymi said...

Kiva kun tulit takaisin, olenkin blogiasi kaivannut :)

24/11/07 16:29  
Anonymous Anonyymi said...

Niinpä minäkin ilahduin, kun pitkästä aikaa kerrot kuulumisiasi!
Välillä on kyllä käynyt mielessä, mitähän sinne kuuluu, kun katosit niin totaalisesti - joten mukavaa lukea, että tällä hetkellä kuulumiset ovat iloisia :).

24/11/07 19:26  
Anonymous Anonyymi said...

Tervetuloa takaisin, sinua on kaivattu!
Välillä olen tänne kurkistellut ja miettinyt mitä sinulle kuuluu. Kiva kuulla että olet onnellinen ja kaikki on hyvin!

24/11/07 20:28  
Blogger KirsiÄr said...

Kiva kun olet takaisin!

24/11/07 20:45  
Blogger vikke* said...

No vihdoinkin päivitystä :) :)
Aploodit Eusulle!!

Oi, olen niin onnellinen puolestasi kun kaikki on hyvin. Ja minä tiedän sen kun olen nähnyt ihan omin silmin ;)

Sulla / teillä on ihana perhe ja ennenkaikkea sulla on (myös) oma elämä. Se on välillä kiva huomata mm. "pikkuisen" blogitauon tiimoilla :D

Tuhannet kiitokset tunnustuksestasi <3

Ja hei, pistän sulle tulemaan (vaik postissa niin saat nopeammin) askarteluroinaa, joihin itse olen kyllästynyt tai ei ole meillä käyttöä.

Tosi paljon mä kans poikien kans askartelen mutta kyllä tuolla silti teillekkin jotain on :)

Terkkuja!!!

24/11/07 21:29  
Anonymous Anonyymi said...

Tervehdys pitkästä aikaa! Hauskaa että kaikki on hyvin ja olet palannut tänne blogimaailmaan. Olen välillä käynyt blogissasi kurkkimassa, sillä suosikkilistallani pysyt aina vain :) Tsemppiä jatkoon.

25/11/07 11:30  
Blogger Altocumulus said...

Onpa kiva "nähdä" pitkästä aikaa, sua on jo kaivattu.
Hyvä kuulla, että olet kunnossa ja vaikka elämä heittelee, tapahtuu myös mukavia asioita!

26/11/07 12:05  
Blogger Carita said...

Ihanaa, että tulit takaisin!
Mukavaa joulunodotusta sinulle ja läheisillesi!

26/11/07 19:23  
Blogger iso gnu said...

Kiva kuulla Sinusta!

Aikaa aikaa kutakin!

Oikein mukavaa joulun odotusta!

27/11/07 07:41  
Anonymous Anonyymi said...

Tervetuloa takaisin "ääneen". Mukava kuulla että kaikki on hyvin. Jonkin seuraamansa blogin hiljeneminen saa jotenkin aina pelkäämään pahinta.

1/12/07 15:44  
Anonymous Anonyymi said...

Voi miten ihanaa kuulla, että hyvää kuuluu:) Mukavaa, että olet taas täällä! Kaikkea hyvää!

3/12/07 00:48  
Blogger Karoliina said...

Tervetuloa takaisin.

Paljon on ehtinyt tapahtua viime aikoina. Onnea uuteen elämään.

4/12/07 15:36  
Anonymous Anonyymi said...

Welcome back! Onas kiva!

Ja ONNEA ja ILOA elämääsi jatkossa!

3:n äiti

20/12/07 06:11  

Lähetä kommentti

<< Home