lauantaina, tammikuuta 21, 2006

Vastaukseni haasteeseen

Sain haasteen Ladykilleriltä, eli minun pitäisi nyt paljastaa 5 omituista tapaani ja laittaa haaste eteenpäin 5 blogiin:) Omituisuudesta en niinkään tiedä, kai kaikki tavat ovat ainakin jonkun mielestä omituisia...

1. Aamulla kävelen sängystä suoraan keittämään kahvia. En tee MITÄÄN ennen kuin olen saanut kahvinkeittimen päälle.

2. Nähdessäni hämähäkin minua saattaa ruveta oksettamaan ja menen kananlihalle.

3. Pestessäni pyykkiä, pyykit saattavat jäädä lojumaan koneeseen pidemmäksikin aikaa:)

4. Monenlaiset muutkin asiat saavat minut "yökkäämään", mm. jos sinitarrasta on tullut johonkin paperiin sellainen märkä jälki (yök)

5. Toisinaan puraisen kynnestä pienen palan ja työnnän sen kielellä hampaan väliin ja sitten irroittelen sen sieltä vaikka toisella kynnen palalla... (Minä en ole kynsien pureskelija, päinvastoin, mutta toi on sellanen juttu, mihin välillä pienen pienen palan puraisen - hih - )

Niin, ja sitten haasteet, laitan ne eteenpäin: Susan neuleet, Kaislan kahinaa, Viides rooli, Pieni neuleblogi, Tuulan blogi, elämää kaikki

Ainakin olin katsovinani, että näihin Blogeihin haaste ei ollut vielä saapunut:)

4 Comments:

Anonymous Anonyymi said...

Kiitos haasteesta:) Mutta Minun osaltani taitaa jäädä vastaamatta. Näitä vastauksia on nyt pyörinyt jo muutaman päivän lähes kaikissa blogeissa. Ensimmäiset pari on kiva lukea, mutta kun tämä neuleblogien määrä on näin valtaisa niin jotenkin luulen, että noin sataan kertaan luettuina nuo ei enää jaksa kiinnostaa ketään.

21/1/06 23:12  
Blogger eusu said...

Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

21/1/06 23:20  
Blogger eusu said...

Niin, ei varmastikaan, varsinkaan jos lukee sen sata kertaa:) mutta haastettua tuli kuitenkin ohjeen mukaan:))

21/1/06 23:22  
Anonymous Anonyymi said...

Kiitos haasteesta, vastaan siihen lähipäivinä. Eilen vasta perustin blogini..
Susan neuleet

21/1/06 23:44  

Lähetä kommentti

<< Home