torstaina, helmikuuta 09, 2006

Virkkausharjoituksia

No niin... aloitin sen alla mainitsemani Drops:n Ponchon. Lupasin tehdä molemmille likoille. Tässä hieman alkua.




Eli lankana noita alempana vyyhdeissä olevia - tässä jo kerittynä - 100% villalankoja. Valitsin sopivan 6 värin lajitelman. Ja huomatkaa, elämäni ensimmäiset lankakerät, joista siis aikas mukavasti saa langan sisältäpäin käytettyä:))




Ja kun noihin Biboihin olen jo pikkukukkia harjoitellut, tein tälläisen isomman kukan tuohon Ponchoon etumukseen laitettavaksi! Virkkausta tosiaan oon nyt uudelleen opetellut, kun kaikki jutut siitä olen jo unohtanut. Ja esimerkiksi pylvään opin vasta viimeviikolla... (Kiitos kuuluu työkaverille)


Laitan sitten valmista kuvaa, kun sen aika koittaa.

4 Comments:

Blogger vikke* said...

Siis WAU!!
Tosi kivaa jälkeä ja hyvät värit!!
Mä haluun kans tuommoisia keriä joista lanka tulee sisältäpäin, pitääpä kokeilla ;)

9/2/06 21:35  
Blogger eusu said...

Kiitti Vikke. Tota on tosi hauska tehdä!!

9/2/06 21:42  
Blogger Lape said...

Kivannäköinen, olen itsekkin harjoitellut virkkaamaan... kröhön, ei noin hienoin tuloksin... ;)

10/2/06 12:48  
Blogger eusu said...

No, Lape... kuvissa ei virheet näy:))

10/2/06 22:54  

Lähetä kommentti

<< Home