maanantaina, toukokuuta 29, 2006

Again

Nonniin, nyt se viininpunainenkin keskeneräinen hahtuvatyö (kts. ed. postaus) on saatettu loppuun. Sehän on tietty... laukku... (Laukun muokkaukseen käytetty sisällä olevat 2 kpl paksuja sopivan kokoisia kirjoja.


Tässä vielä vakkari ennen - jälkeen kuvat mittasuhde-esimerkkeineen:)













Laukussa käytetty 3 erisävyistä hahtuvalankaa ja 2 erisävyistä 100% villalankaa. Huovutettu tuttuun tapaan 40 asteessa, pesukoneen pikapesuohjelmalla. (Laukku menee lahjaksi)

Moni blogin pitäjä "Fufoilee". Mä en osallistunut, mutta olen todentotta sitä mieltä, että keskeneräiset työt on saatava päätökseen. Ja nyt onkin jo ihan kiva alku tälle päätökselle syntynyt.

5 Comments:

Anonymous Anonyymi said...

Toi on hieno, just mun värinen! Missäs se mu piiiitkä To do-lista olikaan...

30/5/06 07:50  
Blogger vikke* said...

Kiva laukku, mun vörinen myös :D

30/5/06 13:47  
Blogger Arteeni said...

Hieno laukku! Kaikilla muilla tuntuu nuo laukut onnistuvan tosi hyvin... minä onnistun vain tekemään patalappuja ;-)

30/5/06 16:14  
Anonymous Anonyymi said...

Vautsi mikä laukku! Tollasta kelpaa kanniskella kaupungilla. :D

30/5/06 16:22  
Anonymous Anonyymi said...

Ihana laukku! Ja upeat värit, just täydellinen:)

30/5/06 17:57  

Lähetä kommentti

<< Home