keskiviikkona, kesäkuuta 21, 2006

Juhannushattu

Näin Katjan blogissa aivan ihanan näköisen hatun! Ajattelin, että haluan tuollaiset molemmille tytöille Juhannukseksi. Ohjeen löytyy MagKnitsistä. Alkukämmien jälkeen ohje oli simppeli. Hattu neuloutui nopsakasti lämpöisellä terassilla istuessa. Mutta mutta... Minun käsialallani, liian suurella puikkovalinnalla (4mm) valkoisesta Novitan suvista tuli liian lörppö hattu ja näin ollen MINÄ sain sen:)

Kai tätä voi Juhannuksena pitää?? Mä rakastuin jo tähän!!

Seuraavaksi sitten kaksi hattua pitäisi vielä tehdä pienemmillä puikoilla!

P.S. Anne vihjasi jotain Atom ja Rss-syötteistä... kun niinkuin moni on huomannut; minun blogini on n. 3 kk päivittynyt kommenteista. Yritin Blogilistan asetuksissa jotain Atom-juttuja muokkailla. Joten katsotaan, onko ongelma poistunut:) Mä en vain oikein itse tajunnut koko Atom-hommaa!

7 Comments:

Anonymous Anonyymi said...

Hattu on tosiaan kaunis! Myös minä ihastuin tuohon malliin, mutta en tiedä ehdinkö sitä tänä kesänä toteuttaa.

21/6/06 21:18  
Anonymous Anonyymi said...

sulonen tuo hattu! pistä ihmeessä jussina päähäs! :)

21/6/06 21:47  
Blogger Martsuli said...

Tarviihan aikuisetkin hattua päähänsä. Oiva kesähattu sinulle! Malli on muuten tosi kaunis..

22/6/06 00:36  
Anonymous Anonyymi said...

Kaunis hattu ja just juhannukseen sopiva! Sellainen herkkä, joka päässä voi juosta juhannusyönä pitkin peltoja ja tehdä niitä taikoja ;-)

Minullakin olisi vähän Suvia varastossa, paljonko sitä kului hattuun?

22/6/06 07:40  
Anonymous Anonyymi said...

Hieno hattu ja sopii tosiaan Suomen suveen. Hyvää Juhannusta!

22/6/06 08:37  
Anonymous Anonyymi said...

ihana! Minunkin on varmaan pakko väsätä ja nimenomaan itselle!

22/6/06 09:39  
Blogger eusu said...

Kiitti kaikille kehuista.

Mermaid: hieman reilu 50g. Tein juuri toisen samanmoisen tänään. pienemmillä puikoilla, samoilla silmumäärillä. About 50g. Sopiva 7v lapsen päähän:))

22/6/06 18:48  

Lähetä kommentti

<< Home