maanantaina, heinäkuuta 03, 2006

Postia...

EDIT: Lisäsin postauksen loppuun tietoa omasta kakskyttonniarvonnasta:)

Mun mielestä on aina kiva saada postia.

Tänään hain postista Adlibriksen paketin, jossa nämä kirjat. Hieman olen niitä ehtinyt selailemaan, ja ihania ovat!!!


Lisäksi posti toi tämän ihanan yllätyksen. Se on arpajaisvoitto Helminallen Juhannusarvonnasta!!! KIIIITOS!! Tytöt ampaisivat heti lankojen kimppuun, kysyen: "Ihanaa, onks nää puuvillalankoja??". Niillä oli heti valmis käyttötarkoituskin: Hiuksiin laitettava naruletti, tai mikä sellaisen nimi nyt oikeesti on?? Molemmat saivat sellaiset viime viikolla Blueseilla ja nyt haluaisivat lisää. No, katsotaan, jos kokeillaan (oon sellaisia joskus tehnytkin), mutta on mulla näille langoille itselläni paljon muitakin käyttötarkoituksia:))


Eli tässä tää postauksen EDIT-osuus:


Suoritin tässä illalla arvonnan.
Tällä kertaa vanhanaikaisesti kirjoitin
osallistujien nimet käsin paperille:









Pyysin miestäni toimimaan onnettarena
(=nostamaan kulhosta yhden leikatuista nimistä). Itse toimin valvojana.






Ja arpaonnen tavoitti tällä kertaa MEMMU! Onnea!
Laitathan yhteistietosi: eusun.blogi@hotmail.com

3 Comments:

Blogger Memmu said...

Oho, olipa iloinen yllätys :) Pistin juuri postia tulemaan...

4/7/06 02:14  
Anonymous Anonyymi said...

Kiva, että paketti tuli perille ja käyttötarkoituksia löytyy. Kieltämättä mulla oli vähän sun tytöt mielessä pakettia kootessa :).

Toi huivi on älykiva, kun mä ainakin toivoisin, että huivissa olis molemmat puolet "oikeita".

Kokeilen ohjetta heti (kun ehdin) ja Vikelle kiitosterveiset ohjeesta.

4/7/06 11:06  
Blogger vikke* said...

Koskas nuo kirjat joutaa mulle lainaan :D :D Kivoja ovat !

Tjaas, eipä taaskaan arpaonni suosinut mutta sä olet saanut kivan voiton :) Voin kuvitella kiillon tyttöjen silmissä kun miettivät niitä lettejä *heh*

4/7/06 11:12  

Lähetä kommentti

<< Home