keskiviikkona, elokuuta 02, 2006

Puikoilla

EDIT: postauksen lopussa!!

Puikoille pääsi Branching Out, Tallinnasta hankitusta viininpunaisesta Baronesse Mohairista. Tulee lahjaksi. Kylläpä on helpon ja nopean tuntuinen kutoa...


Sain loistoidean tilkkuiluunPetunian blogissa, ja halun uudistaa tyttöjen päiväpeitot! Kävin Fabrissossa, jossa varastokankaiden loppuunmyynti jatkuu. Ostin aimokasan kankaita. Puoli metriä kutakin laatua... nyt kun ehtisi joskus ompelemaankin. Haluan nimenomaan tuollaisen neliöpaloista kootun systeemin, missä ei ole varsinaista sommittelua. Olen kerran tehnyt parivuoteen päiväpeiton tilkkuillen. Se on tosi ihana, sinisävyinen (pitäisi oikein ottaa kuva tännekin...), nykyisin käytössä lähinnä rannalla vilttinä.


Odottelen edelleen salaisen neuleystäväni yhteydenottoa. Hui! EDIT: Ei kun siis kääk. Mun salainen ystävä ON ottanut minuun yhteyttä... Olen vain ollut niin huolimaton, etten ole hoksannut että tuohon Värjäystulosten pesutuloksia koskevaan postaukseen oli tullut kommentti!!! Hih - kiitti Siiri Salainen:) Jänskää!!

7 Comments:

Anonymous Anonyymi said...

Neiti Siiri Salainen on jättänyt muutama päivä sitten terveiset pari postausta alemmas. Postiakin on luvassa piakkoin! ;)

2/8/06 21:47  
Blogger eusu said...

Apua hui, niin oletkin... Mä olen ihan noissa Tallinnan humuissa ollut huomaamatta tuota postaustasi siiri salainen:)

2/8/06 22:52  
Anonymous Anonyymi said...

Ihania kankaita ja lankoja olet viime päivinä saanut, oih :) Mukavia hetkiä tilkkupeiton parissa!

3/8/06 00:02  
Blogger Jatta said...

Ihuna maatuskakangas! Miten mä aina onnistun kiertämään kangaskaupat löytämättä mitään noin kivaa..

Eikä BO ollu yhtään helppo ;) Mut minä oonki vähän huono noissa koodikutomisissa..

3/8/06 01:02  
Blogger vikke* said...

Kivoja kankaita!

Huomasin et Fabrissossa on ale mutta en vaan saanut aikaiseksi sinne vauvan kanssa mennä vaikka ohi ajoinkin.

Tuo huivin alku on ihana! Hitsit kun en osaa englantia...

4/8/06 21:23  
Blogger eusu said...

Kiitos kaikille kommentoijille!!!

Siiri Salainen: Hui kuinka jännää tämä salamyhkäisyys:))

Kangaskasa, kiitti hankintakehuista. Itsekin olen kyllä tytyväinen.

Jatta: Maatuska-kangas on tosi kiva, tuossa kuvassa näjyy vain pieni osa... Mä uskalsin mennä kysyyn kangaskaupan myyjältä, että ehditkö, jos kannan kankaita ja haluan kakista 0,50m... Siinä menikin tovi:)) Kannoin vain kantamistani, suurin osa maksoi 2e/m!!!

Vikke: Mä voi suomentaa ohjeen sulle jos kiinnostaa. En mä itsekään ole englannin taitaja, mutta tuo kielillä neulominen sujuu nykyisin.

4/8/06 23:03  
Blogger eusu said...

Ha, siis kaikista... ei kakista :D

4/8/06 23:04  

Lähetä kommentti

<< Home