perjantaina, elokuuta 18, 2006

Sny

Todellakin, siis eilen illalla töistä tullessani minua odotti kauniisti tapetointipaperilla päällystetty kirje/pikkupaketti.


Sisältä paljastui vallan mieluinen yllätys Salaiselta Neuleystävältäni!!! Hän on lukenut hyvin tarkkaan taustatietoni:)) Mä todella TARVITSEN kynsviiloja, koska näin kesän loppupuolella pitkät kynnet alkaa yksi toisensa jälkeen katkeilemaan:( Juu ja ne tarttuvat neuloksiin... Puikko-koko-mittaria olen haikaillut piiiiitkään. Nyt mulla se on. Neulat on tarpeellisia, niitä on aina liian vähän ja ovat yleensä kadoksissa, vaikka pyrin pitämään ne neulatyynyssä. Silmänikin tarvitsevat hellyyttä:) Huomatkaa aiheeseen liittyvä ihana kissakortti!!

Kiitos Salainen neuleystäväni!!

Tässä vielä hauska neuleaiheinen linkki, jonka sain työkaveriltani... Katsokaa myös video!

5 Comments:

Anonymous Anonyymi said...

Hyvä hyvä, että tulivat tarpeeseen!

Oon miettinyt lempivärejäsi, taustatiedoissa niitä oli aika monta vaihtoehtoa. Onkos joku näin syksyn koittaessa must-väri?

terkuin, Siiri Salainen

18/8/06 12:46  
Blogger eusu said...

Jaa-a. Ehkä ruskeet, turkoosi, petrolin sininen, aqua ja oikeestaan keikki sellaiset kivan murretut sinisävyt (ei mariini, sähkönsininen tms..)

Mutta mulla vaan yksinkertaisesti on paljon lempparivärejä. Vaalean punainen on kanssa aikas kiva.
.
.
.
.
.
Niin ja vihreet (Oliivi, lehmus, pistaasi, omena...)

No juu ivarmaan kovin helpottanut.

Ja musta!

18/8/06 12:57  
Anonymous Anonyymi said...

Hih! Juu helpotti! Tuli yks ideakin mieleen. ;)

T. Siiri S.

18/8/06 13:30  
Blogger vikke* said...

wau, kiva paketti tullut!!

18/8/06 13:46  
Blogger Jatta said...

Wau. Nyt vähän harmittaa kun en lähteny hommaan mukaan :(

Ja olipa juttu! Kleptomaanimummu. Kun langan himo iskee niin se on menoa se..

18/8/06 14:34  

Lähetä kommentti

<< Home