maanantaina, syyskuuta 11, 2006

Ihana ihana SNY... ja muuta asiaa:)

Kiitos oma ihana salainen neuleystäväni. Tänään sain ihanan paketin. Ekaluokkasaisemme halusi hakea postin ja nähdessään paketin oli onnessaan, koska luuli tämän olevan hänelle. Olemme koko viikonlopun viettäneet täällä syntymäpäiviä ja ekaluokkalainen tietää yhden paketin tulevan itselleen myöhemmin postin mukana.

"Hmm.. Sorry, tää on äipälle" sanon minä. "Miksi muka? Miksi sä saat paketin?" kysyy ekalukkalainen. "No, kun saan vaan, tää on Salaiselta neuleystävältä", "Ai keltä muka, eks sä tiä sen nimee?" "En!" "Tietääks se sun nimen?" "Joo." "Eiks se oo vähän epäreilua?"...

Avaan paketin:


Minä: "Aah, ihanaa... väistä, mä tarviin kameran!" "Miksi? Onko siitä pakko ottaa valokuva?" kysyy ekaluokkalainen. "No joo, tavallaan".
Jatkan valokuvailua...

2 kpl 50g:n vyyhtiä ihanaa vihreää Rowan:n villalankaa!! Addin metalliset 80cm/3,5mm pyöröt. 4 kpl ihania SNY:ni itsetekemiä silmukkamerkkejä! Snoopy-huulibalsami, Snoopy-kosteuspyyhkeitä ja Snoopy-nenäliinapaketti!!! Aivan tosi ihanat - kaikki!!


Huokailen. "Saaks mä tän?" Kysyy ekaluokkalainen ottaen ihanan Snoopy-huulirasvapurkin käteensä. "Et!". "Oks tää mulle, saaks mä tän, mikä tää on?" "Se on nenäliinapaketti - oi kuinka ihana - et saa, se on mun." "Saaks mä mitään tästä?" "Et!". Ekaluokkalainen: "Pitääks toi laittaa blogiin?" "Joo" "Ai onks pakko?" " No ei, mutta mä laitan". Ekaluokkalainen lähtee kävelemään tietokoneelle ja avaa oman ja "tokaluokkalaisen" yhteisen blogin. "Hei pliiiiis, anna mun tulla koneelle, mun pitäis ottaa nää kuvat täältä kamerasta!" mä, ekaluokkalaiselle....

Ja tässä sitä sitten ollaan. Posti tuli n. 25 minuuttia sitten ja nyt päivitys blogissa:)

KIITOS SIIRI SALAINEN!!

Ja tässä vielä kuva Merinosilkeistä jotka ostin "Ninnin loppuunmyynnistä". Kiitti Vikke kuriirina toimimisesta!!





6 Comments:

Anonymous Anonyymi said...

Ihana kuvaus, ihanasta paketista. Juuri näinhän se menee. Meilläkin on vikonloppu vietetty 7v synttäreitä. Niin ja meilläkin on luultavasti yksi lahja tulossa postista.

11/9/06 14:38  
Blogger eusu said...

SeijaP: Onnea teidänkin ekaluokkalaiselle!! "Seiska-veelle". Mutta juhlimisissa kivaa on myös se, kun ne juhlat loppuu:) Vaikka kyllä mä tykkään, kun vieraita käy ja on puheensorinaa jne..

11/9/06 15:58  
Anonymous Anonyymi said...

Kaikkihan me ollaan pikkutyttöjä, jotka tarvii vähän söpöstelyä, eiks niin?
Hienoa että tykkäsit paketin sisällöstä!

Harmi, että Siiri-täti ei tiennyt synttäreistä. Tarvii katsoa löytyykö Siiri-tädin aarteista jotain seuravaan pakettiin eka- ja tokaluokkalaisellekin. Hyvää syntymäpäivää täältä kuitekin toivottelen!

terkuin, Siiri Salainen

11/9/06 16:01  
Blogger Tiina said...

Keneltä ostit nuo ValleyYarnin villa-alpakat? Mitä maksoivat?

Tuo viinipullopussukka on tosi kiva, saisko tietää mistä langasta ja suunnilleen silmukkamääriä?

11/9/06 17:33  
Blogger vikke* said...

Kiva paketti!
Mulla ei ole yksiäkään Addeja, oon kade :))
Muksut on varmasti ihmeissään kun äiti saa salaisia paketteja, herätti heillä hieman kysymyksiä mun taannoinen blogi arvontakin :D

Mäkin sain tänään postia ;)

11/9/06 18:44  
Blogger eusu said...

Siiri Salainen: Kiitti vielä:)

Tiina: ValleyYarnin villa-alpakat ostin kädentaitomessuilta Toikan osastolta. Messuilla hinta oli 4kpl 100g kerää 20e!

Viinipullopussukan olen kutonut Kauhavan kangasaitan ruskeasta hahtuvasta pyörönä 7,0mm puikoilla, löysästi- Pullon kaulan kohdalla on 1o-1n-joustinta Sohvi käsityölangalla "pienenevin puikoin" (=alku 7,0mm -> 5,0mm -> 4,0mm -> 3,5mm) Huovutus koneessa: Pikapesu 40 astetta. Joustin huopui kivasti, antaa periksi mukavasti, kun pullon laittaa pussukkaan tai ottaa pois, mutta pysyy kuosissaan.

Vikke: Joo, kävinkin äsken kurkkaamassa blogissasi:)

11/9/06 21:15  

Lähetä kommentti

<< Home