keskiviikkona, syyskuuta 13, 2006

Nopeasti valmista

Eilen tein pipot tyttöjen serkkupojille. Tässä pipot kuvattavina meiän likan päässä, jolle ovat hiukan nafteja. Aika kivat tuli mielestäni. Novitan Isoveljestä 4,5mm:n puikoilla. Ohje oma. Pitäisikö laittaa ohje Novitalle? Oletteko kukaan laitellut sinne ohjeita? Onko tullut lankaa? Mä en ole ikinä saanut lankoja, joita piti tulla, kun kaksi ihmistä on liittynyt Novita-klubiin kauttani:(

Pohjavärinä musta

Pohjavärinä sininen

Ja sitten vielä Ihana ihana SNY:ni: Lähettämäsi Rowanspun dk pääsi lähettämillesi addeille:)) Addit luistavat kuin unelma. Mua harmituttaa aivan vietävästi, etten hankkinut Kädentaidot 2006 messuilta niitä addeja, joita sieltä olisi mukavaan hintaan saanut!!

14 Comments:

Blogger Vilma said...

Onpa kivoja pipoja! Kantsii varmaan pistää kyselyä Novitalle, että missä sun langat viipyy ja samalla kysäistä ohjeen lähettämisestä.

13/9/06 17:47  
Blogger Carita said...

Ihania pipoja!

13/9/06 18:56  
Blogger vikke* said...

Tosi kivat pipot!! Vai ei sulla ole mielikuvitusta...pöh :))

Mä olen laittanut muutaman ohjeen Novitalle ja langat on tullut.
Tänään itseasiassa pistin yhden ohjeen jotta saan langat kaverin huiviin (jonka tilas multa...ja kun ne langat (=Teddy Galaxi) maksaa lähes 10e / kpl...niin enhän mä kehtaa enää tekopalkkaa pyytää).

Itse sain Novitalta langat kun ihminen sinne liitty ja pisti mun tiedot heille. Sittemmin tapa ilmeisesti muuttui, sillä kun sä liityit niin mun piti saada jotain ja pistin nimeni sinne hieman viiveellä niin enhän mä mitään saanut :(

Addit varmasti ovat ihanat!!

13/9/06 19:06  
Blogger laurar said...

Kivat pipot! Laita ihmeessä ohje Novitaklubiin.

Mä oon ainakin molemmista jäsenistä ja kahdesta ohjeesta saanut langat niin kuin pitikin.

13/9/06 20:11  
Anonymous Anonyymi said...

Minä olen saanut Novitalta sekä liittymislangat että ohjelankoja. Sinne vaan, on niin hieno tuo pipo!

13/9/06 20:21  
Anonymous Anonyymi said...

Laita ihmeessä ohje Novitalle. Neulomossa juuri käydään keskustelua lähetetyistä ohjeista ja niiden julkaisun nopeudesta.

Liittymislangat olen saanut kahdesti niistä jotka ovat kauttani liittyneet.

13/9/06 20:34  
Anonymous Anonyymi said...

Tuo edellinen anonyymi olen minä. Ei vaan suostunut ottamaan tietojani vastaan.

13/9/06 22:02  
Anonymous Anonyymi said...

Todella kiva pipomalli! Tuota ohjetta voisin minäkin hyödyntää :)

13/9/06 22:39  
Anonymous Anonyymi said...

Hienoja pipoja!

14/9/06 07:52  
Anonymous Anonyymi said...

TOSI hauska malli!!!

3:n äiti

14/9/06 07:57  
Anonymous Anonyymi said...

Hienot pipot!

Kiva, että lanka on jo pässyt puikoille ja tykkäät Addeista.

terkuin, Siiri Salainen

14/9/06 14:19  
Anonymous Anonyymi said...

Tuosta lankojen saamisesta. Itse sain langat, kun ystäväni liittyi. Mutta on kaksi muuta tapausta joissa oli ongelmia. Molemmissa ovat luvannee ja unohtaneet. Kun pitkän miettimisen jälkeen asiasta vihjaisin, luvattiin uudestaan että lähetetään. Eipä ole näkynyt. Ja näitä juttuja on kai aika monia. Vaikka ei isosta asiasta olekaan kyse, harmittaa. Huomaan sen vaikuttaneen minun suhtautumista koko Novitaan. Pitäköön lankansa, saadut ja ostettavat. Jos asia olisi vain painunut unholaan, mutta kun vihjailujen jälkeen ovat uudestaan luvanneet langat, eikä sittenkään, olkoon.

Mutta siitä huolimatta olisi kiva jos laittaisit pipojesi ohjeen muillekin nautittavaksi. Pipokausi alkaa kohta todella...

15/9/06 09:02  
Anonymous Anonyymi said...

Hei, Pipo ohje on jo neulomon omissa ohjeissa. Olipa nopeaa toimintaa. Toivottavasti saata langat yhtä nopeasti.

15/9/06 15:23  
Blogger eusu said...

Kiitti pipokehuista kaikille. Ohjeen laitoin eilen aamupäivällä Novita Klubiin, ja niinkuin SeijaP jo kävi toteamassa pipo-ohje olikin heti samana iltapäivänä siellä julki:) "Palkaksi" valitsin ruskeaa Ainoa.

Olen saikulla. Kamala kamala flunssa. Nyt meen takas maate...

16/9/06 12:55  

Lähetä kommentti

<< Home