keskiviikkona, lokakuuta 25, 2006

Mulla on ihana SNY!!!

Taas sen totean:)))

Tänään on vapaapäivä ja aamupäivällä minua "häiritsi" ovikellon soitto. Se oli posteljooni, joka tuli tuomaan lähetystä, joka ei mahtunut postilaatikkoon.

Tällaisia ihanuuksia SNY:ni oli laittanut minulle tälläkertaa...

3 kerää Fritidsin 100% villalankaa (ihanaa...), 4 pkt tarroja, uusin Interweave Knits Holiday Gifts, ja karamellipussi!!! Sny, mietit olenko neulonut englanniksi. Olen. Opettelin tämän taidon tuossa kevätkesällä ja hienosti olen sen kanssa pärjännyt (Saanut jopa tehtyä pari BO:ta, Kirin, Odessoja, pari Rose of Sharonia... ja jotain on puikoillakin).

Lehdestä löytyi pikasalauksella jo vaikka mitä kivoja juttuja, tässä muutama:


Kirjeessään Sny toteaa, että "tytöille suut makeaksi ja eikös kaikki pikkutytöt tykkää tarroista?" Kyllä tykkää, ja isommatkin tytöt:)) Kai mä saan niistä itsekin vähän? (Kysyy lupaa...)

Rakas Sny, minua ihan jännittää, kun ensi kuussa saan tietää kuka olet. Olen tosi paljon tykännyt kaikesta, millä olet minua lahjonut!! Silmukkamerkit ovat olleet kovassa käytössä. Puikkokokolaskuria olen käyttänyt usein. Addeilla on tällähetkellä lähettämäsi Rowanspun-lanka! Huulirasva kulkee aina mukana (nänäliinapaketti en ole raaskinut vielä avata), olen käyttänyt töiden päättelyssä antamiasi neuloja jne jne jne...

Tässä tuo huivi (Misty Garden) joka siis Sny:ni aiemmin lähettämistä langoista tulossa. Syy, miksi huivi valmituu niin hitaasti, on varmasti sama, joka niin monille tuttu: Joululahjoja yms tulossa ja useampi työ yhtäaikaisesti puikoilla.


Tällaisia ihani tunnelmia täältä. Vielä (taas) totean, että laskuri edelleen alle 30 000:ssa, joten arvonta-aika jatkuu... Ohjeet löydät skroolaamalla alaspäin:)

8 Comments:

Anonymous Anonyymi said...

No olipa hyvä, että satuit olemaan kotona, ei tarvinnut lähteä hakemaan paketia postista.

Joo, paketin lähetettyäni, muistin että toki olet neulonut englanniksi, oonhan kuviakin nähnyt, mutta aina mun ajatus ei vaan kulje.

Tarrat ja makeat toki jakoon kaikille tytöille!
Kiva, että tykkäsit taas!

terkuin, Siiri Salainen

25/10/06 17:28  
Anonymous Anonyymi said...

Äsken oli vielä 142 nyt 141. Hyvästi niperrys!

25/10/06 18:41  
Anonymous Anonyymi said...

Ihana paketti. En ole nähnyt fritidsiä tuon värisenä, onko se vihreän kirjava?

25/10/06 19:59  
Blogger eusu said...

Siiri Salainen: Joo, me jaettiin jo tarrat.

SeijaP: Juu, on se vihreän/ruskean kirjavaa. Numerot 8683 6492 (Kumpi noist nytsit on väri ja kumpi erä)

Anonyymi: No sinä se jaksat hyvästellä, jo toistamiseen. Katsotaan maltatko pysyä poissa:))) Niin moni ei malta. Hih. Mutta siis hyvästi vain sinullekin.

25/10/06 20:38  
Blogger vikke* said...

Kivan paketin oot saanu sny:ltä. Alkaa kyl jo kiinnostaa muakin kuka oma sny:ni oikeen onkaan :)

Kivan näköinen huivin alku sulla.

25/10/06 23:07  
Blogger Jatta said...

Mikäs toi anonyymin kettuilu oikein on? Halpoja huveja tms..

Enivei, onpa taas ihania lahjoja SNYltä!

25/10/06 23:22  
Blogger eusu said...

Vikke: Joo, eikös oo jännää???

Jatta: Se on joku hassu ihminen, joka on keksinyt kivan leikin itselleen. Katotaan kauanko mun blogissa jaksaa leikkiä, eiköhän vietä aina hetken jossain blogissa ja sitten vaihtaa. Jos oisin kauheen kiinnostunut, niin onhan mulla toi extremetracking (oik. marginaalissa nappi), josta näkee kävijöiden IP-numerot... you know. Mutta suoraan sanottuna - ei mua vaan (vielä) kiinnosta, kun kaveri on niin hirmuhauskaa tekemistä itselleen keksinyt:)))

26/10/06 11:20  
Blogger Laura said...

saatan vaikuttaa jotnekin tyhmältä, mut miks jotku lähetttä sulle lankja postis :D?

13/12/08 19:50  

Lähetä kommentti

<< Home