keskiviikkona, marraskuuta 29, 2006

Työn alla

Olen pakertanut tossuille ohjetta; Mummon tossuille (ed.postauksessa), jotka saavat nimeksi "Hyvän mielen tossut" (kuten Luovat kädet niitä kommentissaan nimitti! Kiitos!).

Ohjetta kuvineen luvassa illemmalla tänään...

Aion vielä kasvattaa Lapaskuun saldoa. Siitäkin lisää illemmalla.

Mietin vielä laittaisinko erillisen "Kirppari" linkin, kun olisi nimittäin aika kasa noita likkojen naftiksi jääneitä vaatteita. Huuto.nettiin en jaksa alkaa nyt kamoja näpyttelemään. Kuinka hyvin tavara löytää blogien kautta uusia omistajia??

4 Comments:

Anonymous Anonyymi said...

Tuota samaa vaatteiden kanssa olen miettinyt. En kanssa jaksaisi Huuto.nettiin laittaa. Minua kyllä kiinnostaisi sinun tyttöjesi vaatteet. Meidän vaatteiden tarvitsija täyttää huomenna 6 on pikkasen pienikokoinen 110 120 taitaa olla koko tällä hetkellä. Pitää tarkistaa. Oisko sulla sopivaa? Aletaanko kaupoille?

29/11/06 10:23  
Blogger eusu said...

On Seija sopivia!!

Mä yritän ehtiä kuvaileen vaatteita tänään... (Oon vuoroin neulonut, tehnyt tossuohjetta, pessyt saunaa,imuroinut, siivonnut kylppäreitä, pessyt pyykkiä, kävässyt koneella...jne...)

Palailen sen asian tiimoilta!

29/11/06 15:37  
Anonymous Anonyymi said...

120-senttiset kiinnostaa muakin :)
Eipä mun kirppiksellä ole montaa asiakasta ollut. Langat meni nopeasti, mutta muita ei ole kyselty. Olkoon siellä odottamassa oikealle kirppikselle menoa.

29/11/06 15:51  
Anonymous Anonyymi said...

Minuakin tyttöjen vaatteet kiinnostaisivat, koot 92-98. Tällä hetkellä varsinkin talvihaalari on hakusessa. Ostan paljon vaatetta kirpparilta, joten jos kokoja löytyy, ovat ehjiä ja suurinpiirtein kuosissaan, laita ihmeessä esille!
Ps. Kiitos tossu-ohjeesta! Tosi hienoa että viitsit ohjeen väsätä ja vielä noin monen kuvankin kera. Tossuhahtuvat ovat heti seuraavana jonossa puikoilleni...

29/11/06 20:19  

Lähetä kommentti

<< Home