tiistaina, joulukuuta 18, 2007

No, enää ois alle viikko=)... siihen Jouluun

Nyt olisi ne edellisen postauksen "pötkylät" ja "myssyn-näköiset" saanut lopullisen muotonsa.
Hyvä Vikke=) , arvasit oikein!! Eli jonkinlaisia pullon suojia ja kippojahan niistä...
Tässä pullopussit... monossa pukin konttiin (sisällä tietty punaviinipullo). Vaaleampi, sinikukallinen mun vanhemmille ja tummempi, punakukallinen miehen vanhemmille.


Sitten ne kipot... punainen mun mummolle (täytetään fazerin suklaakaramelleillä)


Ja sininen miehen mummolle


Ja lopuksi vielä mustat huopatumput minulle ja miehelle. Ensimmäistä kertaa kokeilin Novitan Huopasta (no jo...ihan kiva...) kerä meni kumpaisiinkin. Mihelle lisää vartta ruskeasta hahtuvasta!


Nyt olisi sitten kaikki joululahjoiksi aikomani käsityöt valmiina... Ihan kivastihan sitä ehti vielä pusertamaan, vaikka aika myöhäänhän sitä tämän vuoden käsityöt heräsivät puikoille...

4 Comments:

Blogger JohannaL said...

Pullonsuojukset on aivan ihania ja kupitkin kivoja.

18/12/07 08:50  
Blogger Kangaskasa said...

Olet taiteillut todella kauniita käsitöitä pukinkonttiin! Sinun hahtuvaneulomuksesi ovat jo vuosi sitten valloittaneet sydämeni, ja niitä olen käynyt välillä aina ihastelemassa.

18/12/07 10:45  
Blogger vikke* said...

Ihania!!
Onneks sä pistät mummolle Fazerin namuja kun mä menin jo ostamaan Twist-pussin :D

18/12/07 12:50  
Anonymous Anonyymi said...

Kiitos samoin, ihanaa joulunaikaa sinullekin =)

Ihania huovutelmia on pesukoneestasi putkahdellut!

22/12/07 19:10  

Lähetä kommentti

<< Home