torstaina, maaliskuuta 30, 2006

Päivityksiä, turhien päivitysten estämiseksi

Kiitos kaikille blogi-tutuille ja anonyymeille kommenteistanne... Olen siis tänään taas pivittynyt haamuillen!! Nyt on tiedossa jonkun aikaa päivittymisiä ihan siksi, että otan noi animaatiot pois, kuten rakas "sys" ehdotti. Lisäksi vaihdan kaikki napit, koska olen mukannut napit kooltaan yhtäläisemmän suuruiseksi ja liittänyt ne Flickr:n kautta... En uskoisi, että tällä on merkitystä, mutta varmuuden vuoksi kuitenkin. Tuleeko vielä jotain muuta mieleen?? Lisäksi laitan tämmän naaman kuvan tähän, että voin siitä sen laittaa uudestaan Profiiliini, sillä myös kuva on liitetty Flickr:n kautta!!!


Kommentoikaa vaan vielä haamuista, mikäli niitä tulee, itse en koneen ääressä niitä kykene seuraan, joten kommentit ovat tervetulleita, mikäli turhia päivityksiä huomaa:)) No mutta, kommentoikaa toki muutakin... Mutta siis nyt tiedossa niitä haamuja. Laitan tähän vielä Edittinä sitten kellonajan kun lopettelen päivityksen!

EDIT: Edellä mainitut hommat tehty klo 16.55. Hitsit jos ei jo lopu:)) Nyt en kyllä enää muuta osaa aatella tehdä?? Miksi ei Blogilistan info vastaa mun email-palaute-kyselyyn???

8 Comments:

Blogger vikke* said...

Sä olet tehnyt ison urakan, toivottavasti loppuvat nyt haamuilut!
Mielenkiinnosta kävin äsken kattoo eikä ollu päivittyny.

30/3/06 21:31  
Blogger eusu said...

Joo Vikke, toivon itsekin, että loppuis:)) Tähänkin voisin itselleni muistiin laittaa, että tänään 30.3 klo 18.13 on viimeksi päivittynyt, ja se tuosta viestistäni:) Katsotaan. Mä en tahallaan nyt korjaa edes tuota mun kirjoitusvirhettä tossa tekstissä, ettei turhaan päivity. Korjaan sen sitten vaikka kun seuraavan kerran päivittelen. Hmm... oisko mulla huomenna jo jotain näutettävää?

30/3/06 21:51  
Anonymous Anonyymi said...

22:13 näkyy päivittyneen blogilistalla, haamun perässä ilmeisesti olen.

30/3/06 22:25  
Anonymous Anonyymi said...

23.28 päivityksen perässä tänne tulin..

31/3/06 09:06  
Anonymous Anonyymi said...

Minä kyllä olen sitä mieltä, että kommentit päivittävät blogia. Katsokaapa noita kommenteissa mainittuja päivittymisaikoja: Jonkin aikaa ennen ns. päivittymistä on tullut kommentti. Ja olen huomannut tämän kommenteista aiheutuvan päivittymisen myös muissa blogeissa. Päivittyminenhän tarkoittaa, että sivuilla on tapahtunut jotain, tässä tapauksessa jätetty kommentti. Voit mielestäni lopettaa asian pohdiskelun. En tiedä, saako kommenteistapäivittymisominaisuuden pois päältä.

31/3/06 09:15  
Blogger eusu said...

Jep.

Lopetan pohdiskelun Anonyymin vinkistä:)

Mutta PÄIVI, nyt 31.3 ku oon koneella klo 11.30, Blogilista ilmoittaa, että edellinen päivitys ois klo 23.28, eli tän päivän aikana ei ois hamuu tullut. Katotaan nyt sitten, että tuleeko tän mun oman viestin perässä??

No juu, ehkä mulla illalla on jotain oikeeta päivitettävää, kun tässä vapaapäivällä neuloskelen:)

31/3/06 11:31  
Anonymous Anonyymi said...

Päivitystä tulin katsomaan, kello 17.40 näytti blogilista...

31/3/06 19:42  
Anonymous Anonyymi said...

kerran mäkin laitoin sinne mailia, ei oo kuulunu vastasuta, ja varmaan jo vuosi sit laitoin , ellei enemmänkin :oP

5/4/06 07:42  

Lähetä kommentti

<< Home