sunnuntaina, huhtikuuta 09, 2006

Sunnuntai-iltaa

Perjantaina sain valmiiksi toisen sukan ja tänään pakersin toisen. Aikas kivat tuli näistäkin. Ensin neuloin pidemmän, mutta tyttö sanoikin haluavansa lyhyemmän, joten purin. Kuitenkin niin, että varren saa vielä taitettua, kuten kuvassa:) Melko hyvin näissäkin langan väritys meni yksiin, mutta johtuneeko vietetystä kylpylä viikonlopusta, että tänään sukka hieman löysempää käsialaa, ja siitä pienoinen eroavaisuus langan raidoituksessa loppuapäin tultaessa (jälleen siis kärjestä alkaen neulotut)!! Lanka siis Opal Regenwald, Flamengo. Puikot 2,5 mm. Ympärys 40 silmua. Langan menekki huikeat 28g!! Sukat jalalle kengän numeroa 33-34.

Tänään hain myös postista (Kioskilta, joka toimii postina:)) NMH100gL pakettini. Tämän huovutetun laukun minulle lähetti Tuitu. Kiitos! Laukku ja värit ovat mieluisat!! Oman NMH100gL työni Eevikselle olen esitellyt aiemmin postauksissani!

Näyttäisis siltä, että haamupäivityksistä en ole päässyt vieläkään eroon. Mistä lie johtuu, en yksinkertaisesti enää jaksa asiaa miettiä. Tänään ainakin näköjään olin päivittynyt jo aiemmin?? Miten lie viikonloppuna reissussa ollessani??

3 Comments:

Anonymous Anonyymi said...

Ihanat sukat jälleen kerran! Kivan pirteän värinen kassi =)

10/4/06 00:25  
Blogger vikke* said...

Sukat on nätit!! Mun tekee kans mieli tilata noita Opalin lankoja, muttakun just taas olen ostanut sikakalliita lankoja ja tehtiin se tilauskin :/ Vois eka saada varastoja jotenkin pienennettyä ennenkun tilaa.

Kassi on keväisän pirtsakka, joku muukin oli sitten kassin keksinyt tehdä ;)

10/4/06 09:11  
Blogger eusu said...

Marja kiitti.

Vikke, oon just koneella selaamassa suosikkiblogejani. huomasn oman blogini päivittyneen ja niinhän se meni: heti sinun kommenttisi jälkeen seuraava katsaus blogilistalla päivitti blogin... Ilmoittele, kun langat tulee. voisin likkojen kanssa ajella kyläileen.

10/4/06 09:17  

Lähetä kommentti

<< Home