torstaina, marraskuuta 16, 2006

Ihanaa...

Nyt tiedän kuka on minun Salainen Neuleystäväni:)) Hän on Tarja, Stitsailuja-blogista. En olisi arvannut, että sinä olet salainen ystäväni!! Tämänpäiväisten vihjeiden perusteella olisin varmasti hetken pähkäiltyäni osunut oikeaan, mutta olin liian malttamaton:)

Kauniin Christian Diorin paperista paketoidun lähetyksen sisään kätkeytyi ihana paketti. Ja kaunis kisukortti, jossa siis vielä vihjeet, jotta voisin arvata kuka hän on. Nimi paljastui "luukun" alta.


Ja paketista valtavan ihana sisältö!!


Lähikuvaa:

Mielettömän ihanat huopatossut, itse tehty käsikoru, kirja "Sasha Kagan; Helppoja Neuleita" ja
ihania kortin tekotarvikkeita!! Kirja vaikutti varsin mielenkiintoiseta, juuri sopiva minulle, joka tykkään tehdä pieniä, kauniita, nopeita töitä!

Tässä vielä nämä ihanat ihanat tossut!!! Ja juuri sopivat, niinkuin kuva kertoo. Tarja mainitsikin kortissaan, että halusi tehdä minulle samantyyliset tossut, kuin mitä olin hänen blogissaan ihastellut!!! KIITOS KIITOS!


Sny 2006 alkoi siis 1.8 ja kesti 4 kk. Saamani muut yllärit:
Elokuu, Syyskuu 1 ja 2, Lokakuu, eilen sain Tarja-Snylta linkin, josta voin tulostaa itselleni ihania kirjepapereita! Lisäksi hän on jättänyt minulle kommenttilaatikkoihin viestejä salanimellä "Siiri Salainen".

Itse olen myös paljastanut itseni, mutta siitä tarkemmin, kunhan olen saanut signaalin, että posti mennyt perille!

6 Comments:

Blogger Jatta said...

Salaisuus paljastui :) Mun mielestä sulla oli aivan huippu SNY! Way to go Tarja!

16/11/06 20:00  
Blogger Tarja said...

Hih hii! Kaapista ulos tuleminen onkin kivaa! Noita tossunkärkiä voi varmaan muotoilla vielä kosteana, kuva paljastaa pahasti etteivät ne olekaan niin samankokoiset.
Hauskaa on ollut koota paketteja ja yrittää olla paljastamatta itseään liian aikaisin.
Oikein mukavaa neulesyksyn loppua ja joulunodotusta sinulle!

Minä jään jännittämään, koska minun SNYni tulee ulos kaapista.

terv. se entinen Siiri

16/11/06 20:19  
Blogger vikke* said...

Voi vitsit...aivan mielettömän kiva paketti. Nyt menin kateudesta vihreäksi noista "kippurakärkitossuista", ei auta kun tehdä itselleni kans tuollaiset.

16/11/06 20:21  
Blogger eusu said...

Mä arvasin, että JATTA tietää, kuka "Siiri" on... se kävi aina tuulettaas täällä Tarjan lähettämien pakettien jälkeen; "Vou" ;DD

TARJA: Kiitti vielä tosi paljon, voin muotoillakin vielä, mikäli raaskin ottaa pois jalasta (ovat olleet nyt 7 tuntia mulla). Mun mielestä kärjissä ei oo suurempaa eroa. kuva ehkä voi vääristää. Yritin ottaa tarkkaa kuvaa, ilman salamaa ja menin ulos istuun terassille... Ei tuolla harmaassa syysilmassa sen enempää valoa ollut ja kuvaa ottaessa kamera hieman näköjään kuitenkin tärähti. Kiitti vaan siis vielä tosi paljon!

VIKKE: Jep, samaa mieltä!

16/11/06 21:10  
Blogger Tarja said...

Jatta ei muuten tiennyt ennenkuin lokakuun paketin jälkeen. Minäkin aina ihmettelin, että mitäs se taas täällä tuulettaa. ;) No, mun oli ihan pakko kertoa sitten hälle, kun hämäs itseanikin niin paljon, että tietääks se muka jostain. Jatta osas silti hyvin pitää salaisuuden. :)

16/11/06 22:03  
Blogger Tiina said...

Ihanat tossut! Ihan menninkäiset.. :)

17/11/06 22:32  

Lähetä kommentti

<< Home